تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

إبنة أحمد سعد نسخة مصغرة منه.. تعرفوا إليها

إبنة أحمد سعد نسخة مصغرة منه.. تعرفوا إليها

احمد سعد

نشر الفنان أحمد سعد، على حسابه الخاص بـ"إنستغرام" مجموعة صور جمعته بابنته الكبرى جودي هنأها من خلالها بعيد ميلادها، حيث تغزل بها ووصفها بأنه عرف على يديها معاني حب الأولاد. 

وعلق سعد على الصور قائلاً: "البنت دي بنتي الحبيبة جودي، في وشها تفاصيل حياتي.. يمكن عشان هي حياتي، وكمان أنا عرفت على إيديها يعني إيه حب الأولاد، كل سنة وأنتي طيبة يا جودي يا روح قلب أبوكي، بحبك والسنة الجاية تكوني أسعد إنسان في الكون عشان في حضني وجنبي".


يُذكر أن أحمد سعد كشف خلال الأيام الماضية عن تعرضه للسرقة في مطار ميلانو، أثناء عودته من جولته الفنية بإيطاليا، حيث كشف تفاصيل الواقعة، مشيرًا إلى أن حقيبته كان بها عدة ساعات عزيزة عليه، وبها ألماس وهدايا ثمينة، هذا بجانب العقد الذي ارتداه في الحفل ولفت به الأنظار، وقال سعد خلال لقائه في برنامج ET بالعربي: "الخساير ولا حاجة من النعم اللي ربنا إدهالي، منها أول ساعة جبتها في حياتي، ساعاتي وألماظي اتسرقوا، وشنطتي كلها راحت في مطار ميلانو".

كما تحدث عن عودته لعلياء بسيوني قائلاً: "أنا عايش عشان أنكش الناس، أكل عيشي من نكش الناس، مهما كان الناس بينهم خلاف ليه ماندّيش بعض فرصة، ونبص لبعض بشكل مختلف، إحنا في ما بينا عيال، حتى العيال تلاقينا عملنا كل اللي بإيدينا، وعلياء الفترة اللي فاتت متغيرة معايا جدًا واكتشفت إن الحياة بيها أحسن، وهنعمل فرحنا والولاد يبقوا لابسين لبس الفرح معانا".

المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077