تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

شهيرة تعتذر لسيدة بعد خمس سنوات... ما القصة؟

شهيرة تعتذر لسيدة بعد خمس سنوات... ما القصة؟

شهيرة

نشرت الفنانة الكبيرة شهيرة عبر حسابها الخاص في "فيسبوك" اعتذاراً لإحدى السيدات كانت قد وبختها وتحدثت معها بقسوة، وذلك بعد مضي خمس سنوات على هذه الواقعة، مبررةً موقفها بأنها كانت تعاني ظروفاً صعبة وقتها بسبب مرض زوجها الفنان الراحل محمود ياسين.

وكتبت شهيرة في اعتذارها: "مش عارفة ابتدي إزاي بس من أكتر من 5 سنوات تواصلت مع سيدة جميلة، تغزل ملايات سرير بأناقة ورقّة، وكنت طلبت منها شيء أو إضافة معينة للملاية، وكانت السيدة من الإسكندرية لما وصلتني الملاية تكلمت معها بعنف، وإن مش هو ده الشيء اللي طلبته، بعد كده اكتشفت إن الملاية بكل مكوناتها في منتهى الجمال والجودة".

وأضافت: "وقتها كنت في أعلى درجات التوتر، بسبب شدة مرض زوجي، في هذه الأيام، والملاية برغم مرور السنين ما زالت محتفظة برونقها، أنا بكتب ده عشان عايزة أعتذر لها على ما بدر مني وقتها، من سوء فهم نظراً للظروف الصعبة والقاسية".

واختتمت شهيرة بالقول: "عرضت جزء من الملاية عشان لو تصادف وشافتها السيدة الجميلة تسامحني وتعذرني، يارب يارب تشوف البوست وصورة ملاياتها اللي طبعاً مش بجمال الحقيقة، بعتذر لها تاني ولو شافت البوست تتصل بيا أرجوها مع تحياتي، ادعو معايا والنبي تشوف البوست وللأسف معنديش أي وسيلة اتصال".

المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077