تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

التعليق الأول ليارا تامر على فسخ خطوبتها من مسلم

يارا تامر ومسلم

يارا تامر ومسلم

يارا تامر

يارا تامر

منشور خطيبة مسلم السابقة

منشور خطيبة مسلم السابقة

يارا تامر ومسلم

يارا تامر ومسلم

في تعليقها الأول على فسخ خطوبتها من مغنّي المهرجانات مسلم للمرة الثالثة، قالت يارا تامر إن حياتها مع مسلم أصبحت مستحيلة، بسبب الاختلاف في التفكير وعدم التوافق، رغم محاولات كل منهما لإصلاح الأمور بينهما.


وكتبت خطيبة مسلم السابقة عبر خاصية القصص المصورة الملحقة بحسابها الخاص في "إنستغرام" منشوراً قالت فيها: "عايزة أقول حاجة صغيرة ممكن تكون مش مهمة لبعض الناس، لكن لازم أعلن دا، تم فسخ خطوبتي من مسلم للمرة الأخيرة، إحنا حاولنا كتير لكن مفيش نصيب ولا تفاهم بينا، هو شخص كويس ومحترم وكل حاجة وربّنا يكرمه في حياته، لكن مشاكلنا صعبة وتفكيرنا بعيد عن بعض مهما حاولنا".

وكان مسلم قد أعلن انفصاله عن خطيبته يارا تامر، حيث قال عبر خاصية القصص المصورة الملحقة بحسابه الشخصي في "إنستغرام": "محتاج أقول حاجة يمكن مش هتكون مهمة أوي للناس، دلوقتي لأن حاسس إن الناس زهقت من الموضوع ده بس حبيت أوضح علشان رضيت ضميري قدّام ربنا... تم فسخ خطوبتي من يارا تامر، أتمنى لي حياة جميلة ونجاح واستمرار، لأن حاولنا كتير وأنا خسرت كتير أوي من حياتي ووقتي قصاد التجربة دي وفشلت، والحمد لله بحمد ربنا إنه بيّن لي كل حاجة تخلّيني أبقى في حالي، وأبعد وأسف لنفسي مرة ثانية، والمرة دي بجد تعلّمت الدرس، شكراً المرة دي اتقفل الموضوع نهائي".

المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077