تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

ملك أحمد زاهر تردّ على أخبار خطوبتها

ملك زاهر

ملك زاهر

ملك زاهر بالفستان الأبيض

ملك زاهر بالفستان الأبيض

كشفت الممثلة الشابة ملك أحمد زاهر حقيقة الأخبار التي انتشرت خلال الفترة الماضية عن ارتباطها، بعد ظهورها في جلسة تصوير بفستان أبيض.

ونشرت ملك مقطعاً مصوّراً عبر خاصية القصص القصيرة الملحقة بحسابها الخاص في "إنستغرام" قالت فيه: "معلش يا جماعة بس أنا موش قادرة أسكت، نزلت جلسة تصوير من يومين بفستان أبيض والمقصود بيه إنه ملائكي والحمد لله في 80% من الجمهور فهموا، في 20% بيقولوا مبروك دا كتب الكتاب ولا الخطوبة يكونش قراية الفاتحة ألف مبروك".

وتابعت: "يعني هل لو فكّرنا خمس ثواني هنلاقي إن مفيش عريس في أي صورة! هل أنا للدرجة دي وصلت لكم إني أكره الصنف الآخر لدرجة إني مش هحطه معايا في جلسة تصوير جوازنا؟ أكيد لأ يا جماعة هتموتوا وتجوزوني هيجرالكم حاجة".

وقد سبق لملك أن كشفت عن مواصفات فتى أحلامها قائلةً: "لازم يكون حنين أوي ورومانسي، عشان أنا طيبة ورومانسية، ويكون راجل ومسؤول ومتفاهم عارف شغلي وبيشجعني فيه وأنا أشجعه في شغله".

وأوضحت أنها حالياً لا تفكر في الارتباط، وتركّز فقط في عملها، مؤكدةً: "أنا مركزة في شغلي دلوقتي والحاجات دي بتكون قسمة ونصيب ومستنية يجي الشخص المناسب عشان أنا طيبة وأول ما ألاقي الشخص الكويس اللي يعاملني زي بابي هرتبط بيه".

المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077