تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

زوجة أحمد الفيشاوي تردّ بقوة على فيديو مزيّف لها: "أنا جوزي هيتاخد مني"

زوجة أحمد الفيشاوي تردّ بقوة على فيديو مزيّف لها:

ندى الكامل تقبل أحمد الفيشاوي في مهرجان القاهرة


كتبت ندى الكامل زوجة الفنان المصري أحمد الفيشاوي على حسابها الخاص في "فيسبوك" منشوراً عبّرت من خلاله عن استيائها من تداول مقطع فيديو منسوب إليها، وقد سُمع فيه صوت امرأة تنادي على أحمد الفيشاوي أثناء حفل ختام مهرجان القاهرة السينمائي الدولي، نافيةً أن تكون لها علاقة بصوت المرأة في الفيديو المتداول.

وعلّقت الكامل على الفيديو الذي تم تداوله بكثرة على مواقع التواصل الاجتماعي، وظهر فيه أحمد الفيشاوي مع شريف رمزي وهما يلتقطان صورة معاً، وسُمع فيه صوت سيدة تقول: "أحمد تعالى أقعد جنبي، أحمد تعالى هنا".

ونفت الكامل علاقتها بهذا الصوت تماماً قائلةً: "أنا ولا قولت أحمد ولا قولت تعالي هنا.. وكمان ماقولتش تعالي اقعد جنبي، وكمان فيه واحدة بتنادي علي واللي يعرفني هيعرف إن ده مش صوتي! يا جماعة أنا روحت البيت اتفرجت زيي زي الناس .. يا جماعة الحقوني أنا جوزي كان هيتاخد مني.. طيب الآنسة دي اللي عاوزاه يقعد جنبها مفكرتش للحظة أنا هقعد فين؟ واللي بتقول له تعالي هنا.. طب لما هو يروح هنا أنا هروح فين؟".


وأضافت: "وعلى فكرة أنا أتقل وأرزن وأعقل بكتير إني أعمل كده وأنادي لجوزي بالشكل ده عشان شكلي... وأنا أحب أحترم شكلي ونفسي جدا.. وأهو في الآخر لا رد على دي ولا راح هنا ولا بص حتى.. يعني شكلكم وحش أوي.. بنسميكوا "فئران"، ولاد اللذين فلتوا مني.. بس معلش المرة الجاية هاخد بالي.. ستات تخاف متختشيش حقيقي.. أشعر بالاشمئزاز فعلا من تصرفات زي دي متلقش بأي ست محترمة.. أشعر بالإشمئزاز فعلا".

المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077