تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

ريم البارودي تحدث ضجة بصور عفوية ورسالة حب صادقة ومن القلب

ريم البارودي تحدث ضجة بصور عفوية ورسالة حب صادقة ومن القلب

ريم البارودي


عبرت الفنانة المصرية ريم البارودي عن حبها الصادق وسعادتها من علاقة الصداقة والاخوة المميزة التي تجمعها بالفنانة وفاء عامر، لافتة الى انها من اكبر الداعمين لها منذ بداية مسيرتها الفنية والى يومنا هذا.

ونشرت ربم عبر صفحتها على تطبيق انستغرام مجموعة من الصور التي جمعتهما بعامر ووجهت لها رسالة صادقة من القلب قالت فيها: "بطبطبي على قلبي كأني حتة منك مهما كتبت عمري ما اعرف أوصف أخلاقك وحنيتك وجدعنتك دي سنين طويلة وجودك في حياتي نعمة كبيرة".

وتابعت: "الكلام ده على احدى المكالمات الهاتفية اللي بينا النجمه الكبيره وفاء عامر كلمتها الفجر وانا في حالة عصبية شديده قولتها بقالنا كتير مش بنصور وراجعين التصوير وعندي بكره الصبح مشهد صعب جدا مستر سين وعمري ماعملت حاجه شبهه قبل كده موت ابني طفل وانا مش أم ومش عارفه الإحساس وهل هو مختلف عن موت الأب والأم ووو وكنت خايفة خوف لان كل أم هتتفرج جوابتني على كل التساؤلات اللي بتدور في عقلي وقلبي حتى من غير ما قولها".


وأضافت: "عمري ما انسى ردك وانتِ بتقوليلي امينة رزق لم تنجب وبخبرتك وعشقك للفن كانك مدرس وبيذاكر ويراجع مع تلميذه عشان داخل امتحان شكراا وحفضل دايما اشكرك على وجودك في حياتي لانه فرق كتير في حياتي".

بدورها، سارعت عامر للرد على القصة التي سردتها ريم وكتبت لها في تعليق "فرحانة بيكي وليكي وفخورة أن عدنا احساس زي ده بحبك يا احلى احساس مختلف وربنا عوضك نجاح تستهليه بجد فالحمد لله على نعمة الرضا والعطاء والإبداع فلولا انك موهوبة ما كان نجاح رهاني على موهبة لم يخذلني ربي فيها مبروك لك ولكل المحترمين الذين يصدقون ما يعيشوه من أحاسيس و مشاعر فعلا المجد لهم".

المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077