تحميل المجلة الاكترونية عدد 1077

بحث

بالصور - بعد تسريب عقد قرانها... الجمهور ينشر صورة ابنة ريهام حجّاج من طليقها

تداول مستخدمون لمواقع التواصل الاجتماعي صورة للممثلة المصرية ​ريهام حجّاج​ برفقة ابنتها جنى من زوجها السابق ميكي، بعد يوم واحد على تسريب صورة قديمة لها أثناء عقد قرانها عليه.

وردت حجّأج على موجة التسريبات بقولها: "الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة وتنشرها على إنها شيء ممكن يضايقني أحب أقولهم إطلاقاً!! كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مطلق أصلاً إن دلت علي شيء فتدل على مرض النفوس (ونصيحة للستات الفاضية.. ما فيش راجل بيتسرق) الناس بتتجوز وتطلق عادي وكل شيء قسمة ونصيب وربنا اللي بيبقي كاتب ومقدر..".

وأضافت: "بلاش تفاهة، ولو كل واحد طلع صورته من خمستاشر سنة حايلاقي شكله اختلف عادي!! (خاصة صور الأفراح اللي فيها ٣ كيلو ماكياچ) دا رسمة الحواجب بتفرق.. المهم الجوهر وأنا مافيش حاجة في حياتي ممكن أتكسف منها واللي حاصل دا ما شيء غير تفاهة وحقد عشان دا جواز.. اللي الناس بتباركلي عليه.. لا خبر بقضية قتل ولا فضيحة مخلة للآداب!! كفاية هري وصحافة صفرا".

وتابعت: "طبعا الكلام دا للمرضى النفسيين أما كل الناس الطبيعية اللي باركتلي وفرحتلي وما عرفتش أرد عليهم من كترهم .. بشكرهم وبقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم يوم ١٠ فبراير على الـ"سي بي سي" إن شاء الله".

وكانت ريهام أعلنت منذ أيام عدّة رسمياً زواجها من رجل الأعمال محمد حلاوة طليق الفنانة ياسمين عبدالعزيز، واتهمها البعض بأنها كانت السبب في الطلاق، إلا أنها دافعت عن نفسها مؤكدة أن طلاق ياسمين وحلاوة تم قبل زواجهما بعام كامل وأنها لا يد لها في الطلاق.


المجلة الالكترونية

العدد 1077  |  آب 2024

المجلة الالكترونية العدد 1077